Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Ovládání počítačových aplikací přirozeným pohybem hlavy
Vojvoda, Jakub ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a realizovat systém sledující hlavu uživatele ve vstupních obrazových snímcích a na základě její pozice dosáhnout interakci s počítačovými aplikacemi. V rámci řešení byly navrženy 4 metody detekce hlavy využívající metody počítačového vidění jako detekci obličeje pomocí Haarových příznaků, detekce pozadí, camshift nebo Lucas-Kanade na výpočet optického toku. Jednotlivé metody byly testovaný na nahraných a v dané oblasti používaných datasetech a vyhodnoceny. Výsledek je využit k ovládaní demo aplikací pohybem hlavy.
Ovládání počítačových aplikací přirozeným pohybem hlavy
Vojvoda, Jakub ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a realizovat systém sledující hlavu uživatele ve vstupních obrazových snímcích a na základě její pozice dosáhnout interakci s počítačovými aplikacemi. V rámci řešení byly navrženy 4 metody detekce hlavy využívající metody počítačového vidění jako detekci obličeje pomocí Haarových příznaků, detekce pozadí, camshift nebo Lucas-Kanade na výpočet optického toku. Jednotlivé metody byly testovaný na nahraných a v dané oblasti používaných datasetech a vyhodnoceny. Výsledek je využit k ovládaní demo aplikací pohybem hlavy.
Hra s ovládáním pomocí pohybu těla
Crhák, Jaroslav ; Žák, Pavel (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá zpracováním obrazu lidské postavy zachyceného kamerou a jeho využitím k ovládání počítačové hry. Jsou zde uvedeny typické postupy pro segmentaci obrazu na základě pohybu a zjištění příznaků vztahujících se k binárnímu obrazu. Další částí je návrh aplikace využívající informace o obraze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.